email zdarma

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Únor 14 17:42:34 CET 1997

On Fri, 14 Feb 1997, Nathan L. Cutler wrote:

> Myslel jsem spis, ze svet o tom nic nevi, ne ty srandicky.

"Sorry, vole, error!"

Samozrejme, mel jsem si vsimnout, je to jedina spravne interpretace takto
napsane vety.
Chybu "oni nevi" vidam bohuzel tak casto, ze uz jsem na ni alergicky a
vidim ji uz i tam, kde neni.

 Zdravi
                       B. Chalupa

P.S. To v tech uvozovkach je citat (to pro ty, kteri to nevedi a mohlo by
se jich to dotknout).