pine & uuencode (bylo: Re: email zdarma)

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Pátek Únor 14 19:46:28 CET 1997

> A kam speje "svet" mi muze byt do jiste miry fuk. Vim, jen do jiste miry,
> ale muze. Ony jsou jeste dalsi desitky tisic jinych "unixaku", a ani pod
> Woknama nepouzivaji zdaleka vsichni Exchange.
> A ani nikdy vsichni nebudou.

Ja teda pouzivam pine a jeste jsem neprisel na to jak se v nem daji
pohodlne cist uuencode-attxy. Pegas (DO$ovy mailovatko) to myslim umi. Na
druhou stranu pine MIME zvlada celkem bez problemu... Kdyz uz jsme u toho:
nevite nekdo, jak je to se vztahem pine a uuencode???

Michal Ludvig