Spooling posty

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Sobota Únor 15 02:04:01 CET 1997

In article <3302F149.721F na space.cz>, you wrote:
>Zdravim vsechny,
>
>   potreboval bych se tu odvas dozvedet, jak seto ma zaridit, aby na
>serveru meho providera cekala posta pro celkem tri domeny a cekala, az
>se pripoji muj linux. Tento linux slouzi jako server pro nasi LANku a
>chci pouzit komutovaneho spojeni pro celou sit. Nepotrebuji surfovat,
>jde mi jen o postu. Zajima me, co se musi zadat nameserveru na mem
>linuxu a u providera.

Ja jsem sendmailu vysvetlil, ze kdyz nemuze dorucit mail (protoze neni
cilova sit zrovna k dispozici), tak ze si ho ma u sebe nechat nekolik dni
a zkouset to dorucit vzdy po nejake dobe.
Je to popsane na
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/tipy.html

>   Domnivam me, ze u providera by melo byt neco jako primary master a u
>mne primary slave - jestli je to nesmysl, tak me prosim nekamenujte ...

Myslim ze tak je to spravne. Je ale mozne ze to ma byt obracene -primarni
u vas a u providera sekundarni, to nevim

>   Zaroven bych chtel pozadat vsechny mistni odborniky o radu jak
>nastavit vse potrebne na me strane tak, aby stroj volal dejme tomu kazde
>dve hodiny k providerovi a stahnul vsechnu postu pro zminovane tri
>domeny.

dat do crontabu zaznam ze se tam ma volat (resp. zavolat tam odtud skript
jez Vas pripoji)

>    Dekuji vsem predem za pomoc
>
>			Priba

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik