Zakazani hardlinku - jak?

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Únor 18 16:11:54 CET 1997

Martin Mares:
> Hello, world!

>    Mne napada spise trosku jina otazka nez "Jak?" -- a to "Proc?"...

Duvod buch videl v tomto (stava se i u nas):
Nekdo ma ve svem pub adresari megabajty pisnicek a pak se prestava
vlizat do quoty. Chown jinam udelat nemuze, aby se to pricetlo do
kvoty nekomu jinymu. Tak se rozhodne ty soubory smazat. No a kdyz mu
mezitim nekdo na ty pisnicky udela ln nekam do svetu nepristupnyho
adresare, tak najednou ma ty megabajty pro sebe a bez toho, ze by je
puvodni vlastnik mohl smazat.

A pak s tim chodi za spravcem ...

                   I can take or leave it if I please