Zakazani hardlinku - jak?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 18 16:22:15 CET 1997

Hello, world!

> Duvod buch videl v tomto (stava se i u nas):
> Nekdo ma ve svem pub adresari megabajty pisnicek a pak se prestava
> vlizat do quoty. Chown jinam udelat nemuze, aby se to pricetlo do
> kvoty nekomu jinymu. Tak se rozhodne ty soubory smazat. No a kdyz mu
> mezitim nekdo na ty pisnicky udela ln nekam do svetu nepristupnyho
> adresare, tak najednou ma ty megabajty pro sebe a bez toho, ze by je
> puvodni vlastnik mohl smazat.
>
> A pak s tim chodi za spravcem ...

   Na to ovsem neni rozumnym lekem hardlinky uplne zakazat, ale omezit
je pouze na pripad, kdy je chce provest root nebo vlastnik souboru.
Prijde mi opravdu nerozumne zakazovat hardlinky jako takove, protoze
spousta programu proste predpoklada, ze je muze pouzivat.

						Martin