Zakazani hardlinku - jak?

Úterý Únor 18 16:38:07 CET 1997

Obavam se, ze hardlinky pouziva dost velke mnozstvi programu a nejen
privilegovanych. Duvod je napr. ten, ze jeden z mala (mozna jediny)
spolehlivy pristup na vytvoreni "mutex-file" i v NFS pouziva prave
hardlinky, cili omezeni jejich pouzivani je dost problematicke.

Co se tyce toho duvodu, ktery zminil Honza Pazdziora, tak to bych resil
tak, ze bych to zakazal administrativne a viniky prisne trestal (nekde si
spravce musi ventilovat sve sadisticke sklony ;> )

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)