Rescue baliky

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Únor 19 11:44:30 CET 1997

Dobry den,

na stroji bezicim RedHat 4.1 se nam podarilo spatne zmenit rootovske
heslo a snazili jsme se to s kolegou napravit pomoci rescue volby na
instalackach RedHatu - bohuzel pokud clovek nezna presna major/minor
cisla, aby si pomoci mknod vyrobil potrebna zarizeni a namountoval
disk, je v loji (kolegova namitka: muj NeXT Step to dovede mnohem
lip).  Notabene, kdyz uz to clovek bootne, nema ani ed, ani vi.

Kdyz uz tedy vytvareni rescue disku neni soucasti instalace RH (kdyz
ma clovek CD, je to asi bez problemu), dival jsem se do HOWTO a
zjistil jsem, ze existuji ruzne rescue baliky, ktere zachranne
bootovacky vyrabi (Bootkit, CatRescue, SAR, YARD).

Mohl by mi nekdo neco doporucit ci nedoporucit? Osobne mam nejlepsi
pocity z baliku YARD, ale ... kdo vi.

Dik.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria