Rescue baliky

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Středa Únor 19 11:55:28 CET 1997

On Wed, 19 Feb 1997, Jan Prikryl wrote:

> Kdyz uz tedy vytvareni rescue disku neni soucasti instalace RH (kdyz
> ma clovek CD, je to asi bez problemu), dival jsem se do HOWTO a
> zjistil jsem, ze existuji ruzne rescue baliky, ktere zachranne
> bootovacky vyrabi (Bootkit, CatRescue, SAR, YARD).
>
> Mohl by mi nekdo neco doporucit ci nedoporucit? Osobne mam nejlepsi
> pocity z baliku YARD, ale ... kdo vi.

Mohu vrele doporucit CatRescue. Je absolutne vynikajici a zachranil mi
"kuzi" uz nekolikrat. Vyrobil jsem si dokonce rescue diskety dve, pro
pripad, ze by se jedna zkazila. Obsahuje vsechno, co by mohlo byt pro
zachranu nutne, a kdyz vam nevyhovuje obsah rescue diskety, lze vyrobit
jinou s vami volenym obsahem souboru. S touto utilitou by nemel byt
problem menit rootovske heslo, i kdyz jsem to osobne nezkousel.

Nathan L. Cutler