Dve karty s jednim modulem?

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Středa Únor 19 15:00:34 CET 1997

Ahoj,
Zrovna jsem castecne rozchodil router ale ma to jeden hacek:
V kernelu mam natvrdo podporu pro kartu SMC/WD80x3 a pak mam modul pro
3c509. V pocitaci mam jednu SMC a dve 3Com. Ta SMC je v pohode, ale problem
je, ze po zavedeni modulu pro 3c509 to najde jen jednu z nich a nevim jak
tomu vnutit, ze mam dve... zkousel jsem jako parametr ether= jako se dava
do lilo.conf, ale to me vyhodilo. V dokumentaci se pise neco o
parametrech io= a irq= pro ten modul, ale dvakrat to tam napsat nemuzu a
dvakrat ten modul zavest taky nemuzu :-(( Nevi nekdo jak se to dela??
Kernel mam 2.0.27

Michal Ludvig