Dve karty s jednim modulem?

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Středa Únor 19 17:53:56 CET 1997

On Wed, 19 Feb 1997, Michal Ludvig wrote:

> [...]
> Zrovna jsem castecne rozchodil router ale ma to jeden hacek:
> V kernelu mam natvrdo podporu pro kartu SMC/WD80x3 a pak mam modul pro
> 3c509. V pocitaci mam jednu SMC a dve 3Com. Ta SMC je v pohode, ale problem
> je, ze po zavedeni modulu pro 3c509 to najde jen jednu z nich a nevim jak
> tomu vnutit, ze mam dve... zkousel jsem jako parametr ether= jako se dava
> do lilo.conf, ale to me vyhodilo. V dokumentaci se pise neco o
> parametrech io= a irq= pro ten modul, ale dvakrat to tam napsat nemuzu a
> dvakrat ten modul zavest taky nemuzu :-(( Nevi nekdo jak se to dela??

Ja bych zaprve nedaval podporu pro sitove karty jako moduly, kdyz vim ze
urcite budou v masine. Za druhe jsou 3COM tak rozsirene, ze je stejne cpu
do kazdeho jadra, protoze pak staci prehodit karty a jede se dal.
Do /etc/lilo.conf to musi jit zadat! Melo by tam prijit ether=0,0,eth1
ether=0,0,eth2 a potom si Linux dokaze automaticky testnout, kde ta karta je.
Samozrejme bych zkontroloval, jetli maji ty karty rozdilna IRQ a porty,
nejlepe v DOSU.

> Michal Ludvig

P.S: Ted tu mam pred sebou Wavelan AT&T kartu, Linux ji v pohode detekoval,
zda se to zajimave. Mate nekdo osobni zkusenost s provozem pres takoveto
zarizeni?

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		          http://cache.osanet.cz: |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |