PCMCIA a ethernet

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 20 13:54:10 CET 1997

> [...]
> precte, kdyz ji zasunete.  Pak se snazi najit nejake udaje o ni v
> souboru /etc/pcmcia/config nebo /etc/pcmcia/config.opts.  Nevim jak
> Vy, ja tam o zadnem Volkteku nemam ani zminku.  Proto bych doporucoval
> nasadit postup, ktery je v PCMCIA-HOWTO popsany jako `3.8. How do I
> tell cardmgr how to identify a new card?'
>
> Ja mam dost obdobny setup, a kdyz je karta ve slotu, mam nahrane
> moduly pcmcia_core, i82365, ds, 8390, pcnet_cs.  Vase dalsi problemy
> uz mohou odpadnout, pokud prinutite cardmgr, aby spravne urcil typ
> Vasi karty, a pokud je Vase sitova konfigurace o.k.

No, nakonec se mi to podarilo rozjet. Ackoli ta karta byla
vyjmenovana jako supported, tak nebyla. Fungoval postup z PCMCIA-HOWTO
a upraveni zdrojaku. Predtim jsem se vsak posetile spolehnul na
Win '95 a nastavil jsem adresy, tak jak byly tam :-((. Chyba.
Navic ta karta o sobe tvrdila ze je NE-2000 kompatibilni,
coz se me celkem nezda.
No hlavne ze to uz funguje.

> Jan Dvorak ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )

Ustav vypocetni techniky MU