Q: XKB - pokrok, ale dalsi problem

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Čtvrtek Únor 20 16:26:04 CET 1997

Dobry den vsem,

dnes jsem jiz jednou posilal dotaz na pocesteni XKB. Podarilo se mi
pokrocit, problem, zda se, byl ve Woknove klavesnici (104 klaves - leve a
prave wokno a menu).

Nyni mi uz trochu beha, ale pisou se chybove hlasky pri startu xdm a nekdy
po par ceskych znacich nepusti zadnou dalsi diakritiku.

Nastaveni sekce keyboard v XF86Config je nyni nasledujici:

Section "Keyboard"
   Protocol        "Standard"
   XkbModel        "microsoft"
   XkbTypes    "default"
   XkbCompat   "default"
   XkbKeymap "xfree86(us_cz_prog)"
   XkbSymbols  "en_US(pc104)"
   XkbGeometry "pc"
EndSection

a chybova hlaska, ktera se pise do /var/log/xdm-errors, je:

The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
> Error:            Identifier "AltGr" of type int is unknown
> Error:            The symbol interpretation virtualModifier field must
be a virtual modifier
>                   Ignoring illegal assignment in
Mode_switch+AnyOfOrNone(all)
Errors from xkbcomp are not fatal to the X server

Nemate nekdo nejaky napad, co s tim? Zkousel jsem trochu upravovat
XF86Config, ale byly to spis takove pokusy naslepo, a zcela bez uspechu,
jen staly cas.

Predem diky za kazdou radu.

S pozdravem

                           Honza Schier

Dept. of Adaptive Systems                    | anonymous: ftp.utia.cas.cz
Inst. of Information Theory and Automation   | gopher:    gopher.utia.cas.cz
Academy of Sciences of the Czech Republic    | WWW:       http://www.utia.cas.cz
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic   |

Tel:     +42 2 6605 2251                       Fax:     +42 2 688 4903
         +42 2 688  3421		       E-mail:  schier na utia.cas.cz