XKB czsk v XFree 3.2

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Únor 22 11:27:57 CET 1997

Robert Gogela (gogela na brn.pvt.cz) wrote:
: 	Mam taky problem z psanim ceskych znaku v XFree 3.2.
: Nainstaloavl jsem si podporu "czsk" od Stana Meduny a patch
: od Jana Kasprzaka. Nefunguje mi mrtva klavesa (pokud chapu
: jeji smysl dobre),

V akom programe ?

Bohuzial, sem-tam aj ja narazim na program, v ktorom to nejde.
Dokonca aj na Motif klientov, kde to v jednom widgete islo
a v druhom nie. Nevidim do systemu prace X s klavesnicou
(a do XKB zvlast) natolko, aby mi bola jasna pricina :-(

Mozno by bolo dobre zosumarizovat programy, ktore maju problemy,
snad sa najde nejaky spolocny prvok.

Zdravi
--
					Stano