Zakazani hardlinku - jak?

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Únor 21 00:33:54 CET 1997

Ing. Miksicek Lukas dokt k336 wrote:

> [...]

Moralni pravo je jedna vec, ale pri "dozadovani se potrestani"
mnoho nepochodite. Kdyz vam chlap vleze dovnitr rozbitym oknem
a pak vypovida, ze uz to okno bylo rozbite, tak se mu vubec nic
nestane, protoze "neprekonal prekazku" (stalo se mi).
Kdyz si pojistite notebooka na 100.000 a nekdo vam ho slohne
v praci ze stolu, pojistovna vam neda ani floka, protoze to je
"kradez prosta", kdyz vam pachatel nehrozi zrovna pistoli pred
nosem.

> Nezda se vam, ze co se tyka pocitacu plati ponekud odlisna moralka?

A u pocitacu to same: kdyz vam hacker naboura system a je z toho
prusvih,
vezete se v prvni rade vy jako spravce.
(Omlouvam se, ujeli jsme asi uz trochu mimo topic.)

> Lukas Miksicek

Petr Herman