Rescue baliky

Jan Derfinak derfinak na oko.fei.tuke.sk
Sobota Únor 22 18:55:31 CET 1997

Jan Prikryl (prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at) wrote:
: Dobry den,
:
: na stroji bezicim RedHat 4.1 se nam podarilo spatne zmenit rootovske
: heslo a snazili jsme se to s kolegou napravit pomoci rescue volby na
: instalackach RedHatu - bohuzel pokud clovek nezna presna major/minor
:
: -- JP
:
V RedHate 4.0 som pomocou lilo bootol do single modu a prihlasilo ma to
automaticky ako root-a bez hesla. Potom sa uz da vselico opravit. Po
odhaleseni to pokracovalo v bootovani do multi modu. Predpokladam, ze aj v
4.1 by to tak malo byt.

				 jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

--
----- I can't get no satisfaction -----