Rescue baliky

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Středa Únor 19 17:42:31 CET 1997

On Wed, 19 Feb 1997, Jan Prikryl wrote:

> [...]
> instalackach RedHatu - bohuzel pokud clovek nezna presna major/minor
> cisla, aby si pomoci mknod vyrobil potrebna zarizeni a namountoval
> disk, je v loji (kolegova namitka: muj NeXT Step to dovede mnohem
> lip).  Notabene, kdyz uz to clovek bootne, nema ani ed, ani vi.
>
> Kdyz uz tedy vytvareni rescue disku neni soucasti instalace RH (kdyz
> ma clovek CD, je to asi bez problemu), dival jsem se do HOWTO a
> zjistil jsem, ze existuji ruzne rescue baliky, ktere zachranne
> bootovacky vyrabi (Bootkit, CatRescue, SAR, YARD).
>
> Mohl by mi nekdo neco doporucit ci nedoporucit? Osobne mam nejlepsi

Ja jsem pouzil balik resque z
ftp.muni.cz://mount/linux/system/Recovery/resque_disk_2.0.22.tar.gz.
Je to dobre nove jadro, ma v sobe podporu i SCSi radicu, obsahuje to fsck
v1.06, vi a mount a s tim se da udelat dost veci.

R.V.
> -- JP

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		          http://cache.osanet.cz: |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |