ceske scalable fonty

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Únor 25 13:53:16 CET 1997

Hynek Med wrote:

> [...]

Mezitim jsem si tam doinstaloval jeste dalsi hromadu fontu z
	ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/all75dpi.tar.gz
a od te doby se situace trochu zmenila tak, ze ted mam v nabidce
proporcionalnich uz jen jeden font Fixed (Etl), coz sice neni
proporcionalni, ale aspon jeden iso-2 ze mi tam tak funguje.

> 1. je na ty nove ceske fonty cesta (xset fp, nebo v Xconfigu) - jsou v
> xlsfonts | grep 8859-2 ?

Jasne.

> 2. xset fp rehash nepomaha?

Ne.

> 3. co je to za verzi Netscape?

3.01-2

> Viz www.cuni.cz/cestina. Je treba mu dat jiny app-defaults.

Jo, diky, dnes v noci jsem tam ten Tvuj XMosaic.ad taky objevil,
stahnul,
vyzkousel a nic. Ma jeste vic Warningu na ty fonty (viz minuly dopis)
nez Netscape.

(maly detail k tomu Tvemu navodu:
	xrdb -merge XMosaic.ad; mosaic
Spustitelny Mosaic se mi vzdycky instaluje s velkym 'M' na zacatku.)

> Pocitam, ze bude take mit nejaky app-defaults.

Kde se to ma clovek docist, kdyz zadne many ani docy se s tema
browserama
nedistribuujou a nakonektit se na jejich home URL je udes a stejne se
tam
clovek nic moc nedovi?

> Hynek

Petr