ceske scalable fonty

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Úterý Únor 25 17:48:15 CET 1997

On 25 Feb 1997, Petr Herman wrote:

> Mezitim jsem si tam doinstaloval jeste dalsi hromadu fontu z
> 	ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/all75dpi.tar.gz
> a od te doby se situace trochu zmenila tak, ze ted mam v nabidce
> proporcionalnich uz jen jeden font Fixed (Etl), coz sice neni
> proporcionalni, ale aspon jeden iso-2 ze mi tam tak funguje.

Tak to mas neco ohledne fontu nejak podelane. Nam to funguje dobre. :-)

> Jasne.

Tak proc je Netscape nenabidne??! Nechapu.

> Jo, diky, dnes v noci jsem tam ten Tvuj XMosaic.ad taky objevil,
> stahnul, vyzkousel a nic. Ma jeste vic Warningu na ty fonty (viz minuly
> dopis) nez Netscape.

Ty warningy to pise, kdyz ty fonty nenajde..

> Kde se to ma clovek docist, kdyz zadne many ani docy se s tema
> browserama nedistribuujou a nakonektit se na jejich home URL je udes a
> stejne se tam clovek nic moc nedovi?

Podivat se do jejich app-defaults souboru a zmenit tam 8859-2 na 8859-2..

Jinak k tvemu problemu - Moje rada : zkus dat znovu mkfontdir ve vsech
fontovych adresarich, a kdyz to nepomuze, nainstaluj nove Xy.

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz