Znovu: cestina na konzoli

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Únor 25 17:18:42 CET 1997

On Tue, 25 Feb 1997, Egon Eckert wrote:

> Nainstaluji-li na konzoli standardni (?) fonty ISO-8859-2, prestanou mi
> fungovat ramecky (to je mozna prilis strucny popis, ale jiste chapete, oc mi
> jde...). Ale ja chci mit jak cestinu, tak ramecky.
>
> Takze se ptam : JAKE JE NEJCISTSI RESENI ?
> A doplnujici otazka :) : JAKE JE NEJJEDNODUSSI RESENI ? (na iso-2 netrvam)

:-))  Kamenici zachovavaji ramecky (az na prechody jednoducha <> dvojita).
ISO nikoli. Tomu se do te horni pulky museji vejit vsechny evropske znaky,
nejenom ty ceske. Rozumne reseni neni. Snad na programy s ramecky pouzivat
ASCII a na programy s cestinou ISO. Dohromady to podle meho nejde.

Zdravi
             Bohumil Chalupa