Znovu: cestina na konzoli

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 25 15:35:43 CET 1997

Bohumil Chalupa (bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz) wrote:
: On Tue, 25 Feb 1997, Egon Eckert wrote:
:
: > Nainstaluji-li na konzoli standardni (?) fonty ISO-8859-2, prestanou mi
: > fungovat ramecky (to je mozna prilis strucny popis, ale jiste chapete, oc mi
: > jde...). Ale ja chci mit jak cestinu, tak ramecky.
: >
: > Takze se ptam : JAKE JE NEJCISTSI RESENI ?
: > A doplnujici otazka :) : JAKE JE NEJJEDNODUSSI RESENI ? (na iso-2 netrvam)
:
: :-))  Kamenici zachovavaji ramecky (az na prechody jednoducha <> dvojita).
: ISO nikoli. Tomu se do te horni pulky museji vejit vsechny evropske znaky,
: nejenom ty ceske. Rozumne reseni neni. Snad na programy s ramecky pouzivat
: ASCII a na programy s cestinou ISO. Dohromady to podle meho nejde.

Rozumne reseni je.

:-)

To vas asi neuspokoji. Jedno z reseni je 512 znaku font a prepinani pomoci
escape sekvenci.

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+