Kdo mi pujci CD s Linuxem a co vypalit vlastni CD ?

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Středa Únor 26 10:15:53 CET 1997

> v Praze jsem videl prodavat samotne CD asi za 90,- (adresu moho poslat)
> co
> takhle se placnout pres kapsu a investovat do toho.> --
>
> Adam

Co takhle vyvinout vlastni CD a stavet na RedHat 4.1 a pridat nejake
veci navic v rpm formatu. Na 650 MB se vejde dost. Pokud by mel nekdo
zajem tak by se mu CD vypalilo na zakazku. Nevim jestli by melo  cenu
delat neco jako WAREZ Linux CD , obsahovalo by to motif 2.0 , WordPerfect
for Xwindow , Aplixware od Redhatu , Matlab ( pokud by vas neco dalsiho
napadlo tak napiste ) . Myslim , ale ze v Ceske Republice by to melo
docela maly odbyt z toho duvodu , ze jen malo lidi pouziva Linux.
Skuste odhadnout kolik tipuji ze tak 5000 lidi ma svuj vlastni system a
ostatni jsou jenom users na Linuxovskych sitach a ty se nepocitaji.

Pokud by nekdo slysel o WAREZ pro Linux tak napiste

Zdravi   Petr Blaha