Kdo mi pujci CD s Linuxem a co vypalit vlastni CD ?

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Středa Únor 26 13:15:00 CET 1997

On Wed, 26 Feb 1997, PETR BLAHA wrote:

> Co takhle vyvinout vlastni CD a stavet na RedHat 4.1 a pridat nejake
> veci navic v rpm formatu. Na 650 MB se vejde dost. Pokud by mel nekdo
> zajem tak by se mu CD vypalilo na zakazku. Nevim jestli by melo  cenu
> delat neco jako WAREZ Linux CD , obsahovalo by to motif 2.0 , WordPerfect
> for Xwindow , Aplixware od Redhatu , Matlab ( pokud by vas neco dalsiho
> napadlo tak napiste ) . Myslim , ale ze v Ceske Republice by to melo
> docela maly odbyt z toho duvodu , ze jen malo lidi pouziva Linux.
> Skuste odhadnout kolik tipuji ze tak 5000 lidi ma svuj vlastni system a
> [...]

K Vasemu vyctu musim podotkout, ze jste do nej nezhrnul jeste WABI, o
ktere je opravdu velky zajem a Corel Draw, ktery muze byt take hezky :-)

Jenom se mi nezda, ze by tento konglomerat byl dobre prodejny. Uhrna cena
toho softwaru je velmi hrubym odhadem kolem 50 000,- Kc, a take nevim
jestli by Vam vyse zminene firmy daly souhlas k distribuovani svych
produktu touto formou. Jenom te dokumentace co by se muselo pribalovat.
Asi bych prozatim zustal u distribuci dodavanych primo vyrobci SW.

LM

PS. Na to, ze jste mel na mysli piratske kopie komercniho softwaru se mi
nechce ani pomyslet.

 |     Mgr. Lubor Mrazek    |  E-mail:       mrazek na ipex.cz                 |
 | Internet Product Manager |  Phone & Fax:  +42-38-57594, 57623, 6352370-1 |
 |            IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner          |
 |             Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic           |