ceske scalable fonty

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Únor 26 18:29:50 CET 1997

Hynek Med wrote:

> Tak to mas neco ohledne fontu nejak podelane.
Trefa do cerneho! :-)

> Nam to funguje dobre. :-)
Mne uz primo vyborne :-))

Tech chybek bylo vic, jedna z nich: ze jsem to dalal (jako s oblibou)
paralelne
na dvou masinach najednou (takova hloupa reminiscence na stachanovske
obdobi,
kdy bylo moderni tkat na dvaceti stavech najednou) a tu cestu jsem
udelal jen na
jednom stroji. :-(

To bylo to hlavni, objevit, ze se ty X-klienty nekonfiguruji v zadnych
/etc,
ale ze existuje nejake app-defaults, pak uz to slo jak na dratku.

> Podivat se do jejich app-defaults souboru a zmenit tam 8859-2 na 8859-2..

Myslel jsi 8859-1 na 8859-2, to byla presne ta jedna pulka, ktera byla
zapotrebi udelat.

Druha pulka byla zmenit tam defaultni velikosti fontu z vselijakych 17 a
19 apod.
bodu na "normalni" velikosti 12,14,18,24. Hacek byl totiz v tom, ze v
XF86Config
bylo defaultne zakazano skalovani tech 75dpi fontu, takze jako by tam
nebyly.
Je lepsi ten XMosaic.ap prepsat, nez to skalovani povolit, protoze ty
preskalovany
pismenka pak vypadaji dost udesne - nevim jak u koho jineho, ale u me
jo.
Mozna bys to mohl v tom svem vystavenem XMosaic.ap udelat rovnou anebo
tam
(pro takove pitomce jako ja) dat poznamku, ze je zapotrebi povolit
skalovani.

> fontovych adresarich, a kdyz to nepomuze, nainstaluj nove Xy.

Nastesti jsem se neunahlil. Diky vsem za pomoc.

> Hynek

Petr