Doublespace pro Linux

Pátek Únor 28 15:28:28 CET 1997

On Fri, 28 Feb 1997, Richard Sputa wrote:

> Mam dotaz existuje nejaky on-line kompresni program pro Linux?
>
> Predstavuji si to takhle:
> Tomu programu by se reklo, ze jisty adresar vcetne jeho podadresaru
> se bude kompresovat pomoci gzipu [...]

existuji trochu jine veci:
- double, ktery vyrabi zkompresene blokove zarizeni (a nad nim lze
  postavit vicemene libovolny fs)
- dmsdosfs, coz je filesystem, ktery umi pracovat s doublespacovanymi
  a stackerovanymi soubory (a celkem funguje)
- e2compress, co umi selektivni (!) on-line kompresi souboru v ext2
  filesystemu (nezkousel jsem to, ale vypadat to zajimave)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)