X-window a mys

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Středa Leden 1 22:36:20 CET 1997

	Hi !

cas od casu mi blbne mys v X-kach a nenapada ma cim to moze byt,
sprava sa to divne asi tak, ze sa akoby sam pohybovala - skace to po
obrazovke - skoro ako ked sa prepne 3-tl. mys na 2 a pod. ale prepinacom
to neni - pretoze to robi len niekedy a inokedy je to zase v pohode...
pouzivam genius mouse one - prepinatelna 3-2 tlacitka => pouzivam 3-tl.
mod aj v textovom rezime -> gpm -t msc - tu to nerobi problem nikdy ani
sucasne ak blbne mys v X-och v texte ide v pohode - cize si myslim, ze to
hw chybou nie je...

					vdaka za odpoved, mathew

P.S. Happy New Year

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...