X-window a mys

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Sobota Leden 4 23:51:40 CET 1997

Matus Hrusovsky napsal:
:
: cas od casu mi blbne mys v X-kach a nenapada ma cim to moze byt,
: sprava sa to divne asi tak, ze sa akoby sam pohybovala - skace to po
: obrazovke - skoro ako ked sa prepne 3-tl. mys na 2 a pod. ale prepinacom
: to neni - pretoze to robi len niekedy a inokedy je to zase v pohode...
: pouzivam genius mouse one - prepinatelna 3-2 tlacitka => pouzivam 3-tl.
: mod aj v textovom rezime -> gpm -t msc - tu to nerobi problem nikdy ani
: sucasne ak blbne mys v X-och v texte ide v pohode - cize si myslim, ze to
: hw chybou nie je...
:
	Nemuze to byt treba nejakym ClearDTR nebo necim podobnym
v XF86Configu? (Viz XF86Config(5 nebo kolik)). Prinejhorsim lze pouzit
gpm v repeat modu (gpm -r nebo tak nejak).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]