IP Accounting

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Úterý Leden 7 08:59:26 CET 1997

> :    Nestudoval jsem to podrobne, ale mam pocit, ze packety danym strojem
> : nevyslane IP-layer vubec neakceptuje, tudiz se vubec k accountingu
> : nedostanou.
>
> 	Ano. Jen doplnim, ze resenim bude napriklad sledovani vystupu
> tcpdumpu (nebo rovnou tcpdump upraveny pro accounting).
>
> -Yenya

Hluboce se omlouvam za predchozi dopis, ktery mi 'uletel do  sveta' aniz
by pockal, az dopisu reply ;-))

To 'ano' je mysleno, jako ze se ty pakety do IP-layeru nedostanou?
K cemu potom je mod 'allmulti'?

man ifconfig pravi:
       [-]allmulti
              Enable  or  disable  the  promiscuous  mode  of the
              interface.  This means that all incoming frames get
              sent  to  the  network  layer of the system kernel,
              allowing for networking monitoring.

				S pozdravem

Ivan Simonik, Technical support
INEC s.r.o.                           PHONE: +42-5-45222828 kl.251
Internet centrum Brno                 FAX  : +42-5-45223732
Dusikova 3                            E-MAIL: Ivan.Simonik na brno.inec.cz
638 00 BRNO
Czech Republic