IP Accounting

Jan Yenya Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Leden 7 14:44:02 CET 1997

Simonik Ivan napsal:
: > :    Nestudoval jsem to podrobne, ale mam pocit, ze packety danym strojem
: > : nevyslane IP-layer vubec neakceptuje, tudiz se vubec k accountingu
: > : nedostanou.
: >
: >     Ano. Jen doplnim, ze resenim bude napriklad sledovani vystupu
: > tcpdumpu (nebo rovnou tcpdump upraveny pro accounting).
:
: Hluboce se omlouvam za predchozi dopis, ktery mi 'uletel do  sveta' aniz
: by pockal, az dopisu reply ;-))
:
: To 'ano' je mysleno, jako ze se ty pakety do IP-layeru nedostanou?
: K cemu potom je mod 'allmulti'?
:
        Podle meho nazoru se nedostanou do IP vrstvy daneho pocitace,
ale je mozne je cist z nizsich vrstev site, jak to dela napr. tcpdump.
Ale mohu se mylit.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]