primary & sec port

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Středa Leden 8 17:59:05 CET 1997

	hi !

 Mam tu v compe 2 E-IDE 3,2 MB a CD-ROM, mam jeden disk na primarnom porte
a druhy je na sec. porte, zostava prenos na porte podla pomalsieho disku
cize v mojom pripade CD-ROM ? Resp. ako mam tieto disky spolu prepojit s
CD-ROM aby isly na co najvyssej prenos. rychlosti. To cd-cko pouzivam len
na pocuvanie hudby, a raz za uhorsky rok si z neho daco nakopirujem - zase
tak casto nevychadza nejaky ten sw pre linux na cd...
Prvy disk je Quantum Fireball 3,2 GB a druhy Caviar 3,2 GB, CD-ROM je
stary dobry Philips 2x - s perfektnym ovladanim audio, toho sa nemienim
vzdat, pretoze hra lepsie ako tie nove x-rychl. zazraky - to keby ma
niekto presviedcal, ze si tam mam dat 12x ci 16x cd-rom :-)))

					thx, mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...