primary & sec port

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Leden 8 19:17:11 CET 1997

>     hi !
>
>  Mam tu v compe 2 E-IDE 3,2 MB a CD-ROM, mam jeden disk na primarnom porte
> a druhy je na sec. porte, zostava prenos na porte podla pomalsieho disku
> cize v mojom pripade CD-ROM ? Resp. ako mam tieto disky spolu prepojit s
> CD-ROM aby isly na co najvyssej prenos. rychlosti. To cd-cko pouzivam len
> na pocuvanie hudby, a raz za uhorsky rok si z neho daco nakopirujem - zase
> tak casto nevychadza nejaky ten sw pre linux na cd...

U ide zarizeni je problem v tom, ze dany kanal muze "jet" maximalne
na nejvyssi rychlosti nejpomalejsiho zarizeni. Takze zelezi na jake
rychlosti podporuji jednotlive zarizeni. Celkove lze ale rici, ze
na prvni kanal by se mely dat disky a na druhy (x-ty) potom pomalejsi
zarizeni. Takze teoreticky prvni kanal disky, druhy cdrom.

> Prvy disk je Quantum Fireball 3,2 GB a druhy Caviar 3,2 GB, CD-ROM je
> stary dobry Philips 2x - s perfektnym ovladanim audio, toho sa nemienim
> vzdat, pretoze hra lepsie ako tie nove x-rychl. zazraky - to keby ma
> niekto presviedcal, ze si tam mam dat 12x ci 16x cd-rom :-)))

Mimochodem at uz mate jakkoliv rychle cd, tak zvukove cd se prehrava
stejnou rychlosti (1x.)

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz