primary & sec port

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Středa Leden 8 20:34:03 CET 1997

On Wed, 8 Jan 1997 e94969 na vsb.cz wrote:

> U ide zarizeni je problem v tom, ze dany kanal muze "jet" maximalne
> na nejvyssi rychlosti nejpomalejsiho zarizeni. Takze zelezi na jake
> rychlosti podporuji jednotlive zarizeni. Celkove lze ale rici, ze
> na prvni kanal by se mely dat disky a na druhy (x-ty) potom pomalejsi
> zarizeni. Takze teoreticky prvni kanal disky, druhy cdrom.

Urcuje sa to pre aktivne pracujuce zariadenie alebo pre pripojene ?
Ak pre pripojene tak ako, ked nie je ziadne CD vlozene a system teda si
myslim o tej cd-rom nemoze vediet aka je rychla...

Tu ma iba napada zatazenie jedneho datoveho kabla...
Ak sa teda uz znizim k tomu, ze dam ten caviar k tomu quantumu a cele sa
to povlecie rychlostou caviara nebude to trpiet prave tym, ze to bude na
jednom kabli ???

> Mimochodem at uz mate jakkoliv rychle cd, tak zvukove cd se prehrava
> stejnou rychlosti (1x.)

To je jasne, zvukove data ale nejdu von cez datovy kabel :-)
Necitam to CD programom ale priamo ovladanim externe...

Alebo sa mylim ? (Nevidim ale dovod naco by sa tam tlacili a preco ?)