Emacs - fatal error(11)

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Leden 8 23:14:41 CET 1997

Prava se mi prihodila takova zajimava vec - pracuju v Emacsu
v terinalovem rezimu, a on se najednou poroucel s hlaskou
"fatal error (11)". Nasledoval vypis core a pak se vmziku odporoucelo
XFree.

Od te doby do rebootu masiny se mi nepodarilo emacs rozbehnout.
Pokazde steejna hlaska, at uz primo na konzoli, nebo v terminalovem
okne.

Linux je standardni RH 4.0, jadro 2.0.18 s podporou 3c590 a AHA-2940,
XFree 3.1.2.

Nevedel by nekdo, cim by to mohlo byt? Dik.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria