linky v adresarove strukture ftp serveru ?

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pátek Leden 10 18:41:45 CET 1997

> Realne uzivatele mam v "/home/ftp/user[1...x]", domovsky adresar
> anonymnich uzivatelu je "/home/ftp/public/".
>
> Vsichni realni uzivatele jsou v "guestgroup", jejich root directory je
> "/home/ftp", aby mohli
> pristupovat i do oblasti pro anonymni uzivatele.
>
> Potrebuju kazdemu realnemu uzivateli v jeho adresari udelat adresar pub,
> a ten pak prilinkovat
> do anonymni oblasti na ftp serveru jako
> "/home/ftp/public/pub/user[1...x]".

Ja jsem resil dost stejny problem, a jelikoz jsem to potreboval nutne,
tak sem to udelal mirne 'humpolacky' nicmene funkcne:

ty adresare /home/ftp/user[1..x]/pub jsem dal do /etc/exports jako (ro)
pro localhost a potom to prez NFS primountoval do patricneho verejneho
mista /home/ftp/public/pub/user[1...x]. (samozrejme sem mel jine adresare
;-) ). Zalezi na tom, jak vysoke je 'x', ja to delal asi pro 5 adresaru,
takze to jeste jde, ale delat to treba ve skole se 400 lidma, to by bylo
horsi ...

Michal Ludvig