path na libXpm.so.4

David Landspersky david na leo.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Leden 9 10:45:20 CET 1997

On Wed, 8 Jan 1997, Petr Her~man wrote:

> V Debianu rex jsem si nainstaloval xbase (zakladni veci pro X, s twm),
> vse OK. Po doinstalovani fvwm mi po startx vynada:
>
> Can't load library 'libXpm.so.4'.
>
> Pritom ji mam: /usr/X11R6/lib/libXpm.so.4 -> libXpm.so.4.7
>
> Neobjevil jsem, kde to tomu fvwm rict, kde ji ma hledat, anebo
> v cem muze byt zadrhel.
>
> Diky za pomoc
> 		Petr Herman

Mel jsem stejny problem se $subj. Ale pri instalaci a konfiguraci xbase
package hlasil neco jakoze chybi adresar /usr/local/lib, ktery neexistoval
a ktery je i v /etc/ld.so.conf. Nevim, k cemu to potrebuje, ale vytvoril
jsem to rucne a xbase preinstaloval. Moc ciste to neni, ale funguje to.

Zdravi

David Landspersky