path na libXpm.so.4

Jan popelek pop37 na pcj257a.vsb.cz
Pátek Leden 10 18:41:46 CET 1997

Petr Her~man (Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz) wrote:
: V Debianu rex jsem si nainstaloval xbase (zakladni veci pro X, s twm),
: vse OK. Po doinstalovani fvwm mi po startx vynada:
:
: Can't load library 'libXpm.so.4'.
:
: Pritom ji mam: /usr/X11R6/lib/libXpm.so.4 -> libXpm.so.4.7
:
: Neobjevil jsem, kde to tomu fvwm rict, kde ji ma hledat, anebo
: v cem muze byt zadrhel.
:
: Diky za pomoc
: 		Petr Herman

Taky jsem dva dny badal a reinstaloval, az jsem pred chvili spustil
  apropos ld.so; 	man ld.so;
a pak konecne
  man ldconfig
a tam jsem se docetl, ze je treba rict, kde ma knihovny hledat, a ze to
dela vzdy pri restartu (no to skoro urcite nedela, ja rebootoval
mnohokrat). Takze reseni je jednoduche: Coby root napsat
  ldconfig
a pak uz jen uzivat (ne)vyhod GUI.

Hodne zdaru !

_ phone : +42 69 699 5202           | VSB-TU Ostrava -_            ,__o
_ email : Jan.Popelek na vsb.cz        | 708 00 Ostrava   -_        _-\_<,
__WWW___:_http://www.vsb.cz/~pop37__|_Czech_Republic_____-______(*)/'(*)