Nefunkcni sit + crash systemu

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Leden 9 12:24:12 CET 1997

Pavel Zdenek wrote:

>Jedine co vam k tomu mohu rici je, ze s Linuxem to nesouvisi. Tady se nam
>stava uplne to same, jenom nehlasici se masina je SPARCstation 5 osazena
>SunOS 4.1.3 a okolo tuhnou jine SPARCy. V nasem pripade je to sekundarni
>tuhnuti ale spis dane faktem, ze nehlasici se masina je NIS a NFS server
>pro ty ostatni. [...]

Ted mi doslo ze jsem puvodne zatajil patrne zasadni fakt, a to ze ten
Sparc je pirmarni nameserver a ten Linux sekundarni :-( (o to je to horsi,
nebot ostatni jsou v tu chvili bez nameserveru), nicmene
by to nemelo myt az tak zasadni vliv na vyse popisovane chovani...

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael