Wine problem

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Leden 9 14:23:47 CET 1997

hampl wrote:

>    ^^
>  ???
> Dle manu to ma emulovat i win95 a nt351 , viz parametr -winver.

To taky dela.mam pocit,ze ten parametr je jen nastavuje co bude WINE
vracet za typ OS.
tj.zada je to win16 nebo win32 se urci automaticky.
Problem je,ze tam neni imlementovano jeste hodne API fn. a navic :
Windows neni (jen) API,ale
spis hromada DLL a nektere takova volani DLL mi celkem slusne WINE
sundaji.Treba vyber fontu.
Mozna,ze by to slo kombinovat s DLL z orginalnich Windows .. to jsem
nezkousel.Zkousel jsem
calc,clock a pbrush z Win 3.1 a clock a calc z Windows95.Vse fungovalo
dobre,ale po nejake dobe se o stejne zritilo :-(.na celem WINE me
prekvapilo,ze mi to nijak nezatezovalo pocitac ...

BTW:Jak se vubec vytvori okno,ktere ma jinou horni listu nez pouzivany
Window Manager a
vubec se i jinak chova ( tj.pri posunech ap.) ??? viz.prave WINE ...

--
   S pozdravem
       Petr Snajdr

 WinErr: 678 This will end your Windows session.
 Do you want to play another game?