Wine problem

hampl hampl na ttc.cz
Čtvrtek Leden 9 15:42:14 CET 1997

Petr Snajdr wrote:

> To taky dela.mam pocit,ze ten parametr je jen nastavuje co bude WINE
> vracet za typ OS.
> tj.zada je to win16 nebo win32 se urci automaticky.
> Problem je,ze tam neni imlementovano jeste hodne API fn. a navic :
> Windows neni (jen) API,ale
> spis hromada DLL a nektere takova volani DLL mi celkem slusne WINE
> sundaji.Treba vyber fontu.
> Mozna,ze by to slo kombinovat s DLL z orginalnich Windows .. to jsem
> nezkousel.Zkousel jsem
> calc,clock a pbrush z Win 3.1 a clock a calc z Windows95.Vse fungovalo
> [...]

Kdyz jsem z windows adresare (win95) odstranil user.dat, zacalo to
fungovat !

A kdyz jsem si nastavil v wine.conf windows adresar na jiny s *.ini
soubory a reg.dat (win3.11),
fungovalo to take.
Problem je ale v tom, ze v prvnim pripade hlasi u programu z win3.11 "no
handler for KERNEL.***" a v druhem zase u programu z win95 "no handler
for KERNEL32.***".
Nektere programy fungovaly v 1. pripade a jine zase pro zmenu ve druhem.
Nektere zase nefungovaly s volbou -managed a jine pro zmenu korektne
pouze s ni.

--
S pozdravem

Hampl Jaroslav