path na libXpm.so.4

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Čtvrtek Leden 9 15:52:50 CET 1997

> V Debianu rex jsem si nainstaloval xbase (zakladni veci pro X, s twm),
> vse OK. Po doinstalovani fvwm mi po startx vynada:
>
> Can't load library 'libXpm.so.4'.
>
> Pritom ji mam: /usr/X11R6/lib/libXpm.so.4 -> libXpm.so.4.7
>
> Neobjevil jsem, kde to tomu fvwm rict, kde ji ma hledat, anebo
> v cem muze byt zadrhel.

 A nechce to nahodou a.out verzi knihovny?

 zkus 'ldd /usr/X11R6/bin/fvwm'. To Ti vypise jake knihovny
potrebuje a take jejich typ (DLL - a.out, ELF - ELF). A.out knihovny
jsou potom myslim v /usr/i486-linuxaout/lib.

                                    S pozdravem
                                             Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *