XFree & fvwm -- neotevirajici se menu

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Pátek Leden 10 15:21:44 CET 1997

Dobry den,

  Obcas se mi stava na Linuxu v X (v ruznych wm odvozenych od fvwm -- i
afterstep), ze se mi neoteviraji menu v klasickych aplikacich s Athena
widgetem. Konkretne v Ghostview si tuknu na polozku File, a nestane se
nic. Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba? Ono totiz pokud se to stane,
vetsinou uz pomuze pouze restartovat cele X...

			Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |