XFree & fvwm -- neotevirajici se menu

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Pátek Leden 10 14:33:27 CET 1997

Michal Choura wrote:

>   Obcas se mi stava na Linuxu v X (v ruznych wm odvozenych od fvwm -- i
> afterstep), ze se mi neoteviraji menu v klasickych aplikacich s Athena
> widgetem. Konkretne v Ghostview si tuknu na polozku File, a nestane se
> nic. Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba? Ono totiz pokud se to stane,
> vetsinou uz pomuze pouze restartovat cele X...

Ked mam NumLock on, tak fvwm mi nevie prepnut focus do ineho okna. Zeby to
bolo toto?

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-     andricik na oko.fei.tuke.sk http://oko.fei.tuke.sk/~andricik