XFree & fvwm -- neotevirajici se menu

Pátek Leden 10 16:11:14 CET 1997

On Fri, 10 Jan 1997, Marek Andricik wrote:

> Ked mam NumLock on, tak fvwm mi nevie prepnut focus do ineho okna. Zeby to
> bolo toto?

Ano. Spousta X aplikaci ma kdoviproc (*) problemy s mysi, kdyz je aktivni
nejaka "modifier key". Zjevne tim trpi zminene Xaw a fvwm.

(*) nejspis je to proto, ze je stav tlacitek mysi a "locku" v datech
udalosti pohromade a ty aplikace jsou z bitu navic zmatene. :(

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)