PAM bug

Zdenek Mazanec mazanec na fzu.cz
Pátek Leden 10 18:37:56 CET 1997

Ahojte linuxaci,
 mam takovy divny problem :
pred casem mi prislo mailem upozorneni, ze v jednom rpm pro redhat 4.0 je
chyba umoznujici pridelit si rootovska prava. Na jmenu moc nesejde (nejspis
jsem ho zapomnel, ale v pripade potreby ho zase najdu), podstatne ale je,
ze tam bylo napsano : udelej si rpm -Uvh ftp://ftp.redhat.com/..... a bude
to v pohode. Je fakt, ze dotycny bug tam uz neni, ale zase se tim nakopnula
konfigurace pam, neb passwd zahlasi klasicke password autentification error
a ukonci se. Zajimave je, ze telnet, ftp atd. jde bez problemu.
Soudim z toho, ze se nakoplo jen neco, ale nevim, kde mam tech par znaku
zmenit aby mi to zase fungovalo .. diky za kazdy typ.

--
Zdenek Mazanec