UPS & LInux

Dadak Jakub smdad na fce.vutbr.cz
Pátek Leden 10 18:39:57 CET 1997

Dobry den,

  muze mi nekdo sdelit informace o pouzivani UPS na Linuxu.
  Zajima ma predesim jakou UPS koupit, kde vezmu drivery a
  jak poznam, ze dany driver s UPS bude funfgovat aniz to
  vyzkousim, je nejaky standard v protokolu?

              Diky za odpoved
--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (