smail bg delivery ?

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Pátek Leden 10 23:47:02 CET 1997

    Egon> Zdravim, Preinstaloval jsem Linux (Debian 1.0 -> priblizne
    Egon> 1.1.2) a koukam, ze mi nejak divne pri odesilani posty
    Egon> zadrhava pine. Tak jsem se v 'man smail' dopidil, ze
    Egon> 'Background delivery is not currently supported in the SMTP
    Egon> modes'. Poradite mi nekdo neco ? SMail je 'preferred' debian
    Egon> mail-agent...  (?) 'Normalni' sendmail timhle netrpi ? Nebo
    Egon> je bezne odesilat postu treba pomoci POPu ? Odesilat takhle
    Egon> velke attache je dost nepohodlne...

Nevim, kdo tam napsal, ze smail je 'preferred' debian mail-agent, je
to tam skutecne napsane, ale mohu potvrdit, ze na to ma opravdu skoro
kazdy uzivatel Debianu jiny nazor. Nic vam nebrani v tom, vymazat
smail z disku a nainstalovat misto nej debianovsky balik
'sendmail'.  Zadny jiny balik nezavisi primo na 'smail', ale pouze na
MTA, jehoz roli muze hrat i sendmail, i smail, i jiny programy.

HTH

--
Nathan L. Cutler
Linux Enthusiast