smail bg delivery ?

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Sobota Leden 11 10:51:35 CET 1997

Nathan L. Cutler wrote:

> Nevim, kdo tam napsal, ze smail je 'preferred' debian mail-agent, je
> to tam skutecne napsane, ale mohu potvrdit, ze na to ma opravdu skoro
> kazdy uzivatel Debianu jiny nazor. Nic vam nebrani v tom, vymazat
> smail z disku a nainstalovat misto nej debianovsky balik
> 'sendmail'.  Zadny jiny balik nezavisi primo na 'smail', ale pouze na
> MTA, jehoz roli muze hrat i sendmail, i smail, i jiny programy.

No jooo a "kazdy druhy tyzden" ho potom platat aby kdejaky lamer nehackol
roota. Kazdy si ale moze vybrat, v tom mate pravdu... :) Mne osobne nechyba
k spokojnosti dalsi exploit ala 8.8.2. A napokon, zopar dni nato sa ukazalo,
ze aj 8.8.3 bol deravy. Som zvedavy, dokedy bude 8.8.4 safe.

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-     andricik na oko.fei.tuke.sk http://oko.fei.tuke.sk/~andricik