Q: Jak nakrmit INN dialupem?

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Středa Leden 15 02:29:54 CET 1997

In article <32DB4E2C.6F0250CB na fce.vutbr.cz>, you wrote:
> [...]
>
>Mozna by sel pouzit program peruser, ktery umi nasosat patricna data.
>(Tvari se jako klient a tudiz neni nutne provadet zmeny v konfiguraci
>serveru, odkud hodlam tahat newsy). Ulozi je ve forme jeden velky
>soubor pro kazdou diskuzni skupinu,
>obsahujici vsechny zpravy, obdobne jako jsou ukladany maily.
>Nejsem si moc jisty, ale u klasickych news serveru se kazda zprava
>uklada nekde ve /var/spool/news/ jako jeden soubor.
>
>Ke cteni by se sice dala take pouzit graficka nadstavba na peruser,
>ale ta se mi vubec nelibi a radeji bych pouzil sveho obvykleho klienta.

Najdete si program suck. Ten stahuje clanky z vybranych skupin jako cleanar
(v modu reader) a potom po stazeni je postne do lokalniho newsserveru. Mne to
funguje s inn. Spolehlive, ale zatim jsem jeste neprisel na to, jak poslat do sveho
newsserveru nejake posty (vzdycky mi to napise nejakou chybu jako
"error 401 What server?" nebo tak nejak.

>          Diky za napady
>
>                             pk
>
>--
>| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
>| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |
>|..........Linux Will Save You From the Gates' of Hell.................|

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik