Jak udelat POP3 server?

kundrat na napri.sk kundrat na napri.sk
Čtvrtek Leden 16 13:04:44 CET 1997

Petr Her~man writes:

> ..
>
> No prave, takhle to chodi s kazdym POP i POP3 klientem, takze uzivatele
> si tam lezou treba z Wokennich Pmailu nebo Netscapu atd. jak je libo.

Asi som zabudol uviest, ze APOP je rozsirenie protokolu POP3 ! A umoznuje
to, ze sa pri prihlasovani na POP3 nemusi po sieti prenasat heslo nezakodovane.
Dalsia vyhoda je, ze nemusi existovat dany login v /etc/passwd (co ako uz
bolo spomenute v inej reakcii) .. ma za nasledok, ze sa netreba starat
o blokovanie vsetky moznych ostatnych sposobov pristupu.

					pk

PS: Este sa to tu nespominalo, ale dalsi problem je xdm, ten totiz login
shell myslim ignoruje. Myslim ze APOP stoji za to (ak je k dispozicii klient).

--
kundrat na napri.sk,  Peter KUNDRAT,  http://www.napri.sk/~kundrat/,  eeagle on irc