Routing subnets on Linux

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Leden 17 16:00:32 CET 1997

: Dobry den,
:
:   byl bych velmi vdecny, kdydby se ozval nejaky znalec Linuxu a siti,
:   kteremu se podarilo (nebo nekoho takoveho zna) na Linuxu rozchodit
:   routovani subnetu s gated na RIP2, nebo jakkoli jinak na Linuxu.
:   Potrebuji alespon nadeji, ze to jde, a za dobrou radu budu vdecny.
:
:   Situace:
:   Podarilo se rozchodit subnety, ale  jsou "viditelne" jen ze samotneho
:   routeru, nikoli jiz zvenku.
:
	Nepovoleny IP forwarding v jadre? Chybejici proxy ARP

	Ja jsem rozchodil routovani subnetu se dvema pocitaci
pres modem a chodilo to OK (staticky routing, proxy ARP). Situace
byla asi tato:

-----------------o------------------ ethernet 1.2.3.0
                 |Pocitac 1.2.3.140
                 o (modem)
                  \
                   \ (telefon)
                    \
                     o (modem)
-----------o---------o------------------ ethernet 1.2.3.232/255.255.255.252
           |Pocitac 1.2.3.234

	Na 1.2.3.140 jsem mel proxy-arp pro cely subnet 1.2.3.232
a vsude staticke routovani. Chodi to celkem dobre.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]