Routing subnets on Linux

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pátek Leden 17 17:21:05 CET 1997

Jan Kasprzak wrote:

>         Ja jsem rozchodil routovani subnetu se dvema pocitaci
> pres modem a chodilo to OK (staticky routing, proxy ARP). Situace
> byla asi tato:
>
> -----------------o------------------ ethernet 1.2.3.0
>                  |Pocitac 1.2.3.140
>                  o (modem)
>                   \
>                    \ (telefon)
>                     \
>                      o (modem)
>                      | Pocitac 1.2.3.233
> -----------o---------o------------------ ethernet 1.2.3.232/255.255.255.252
>            |Pocitac 1.2.3.234

> [...]

Pchaa. Staticke routovani chodi vsude. Prave proto byly vynalezeny ruzne
smerovaci protokoly, aby byl ten zivot o neco zabavnejsi.

Proxy arp neni spatny napad, ale nepripada mi to jako systemove reseni.
Mit tak sit o stovce beztridne smerovanych subnetu, nevim nevim ...

Zna-li nekdo mene pracne reseni, rad se priucim

                                      pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |